Välkomna på webbinarium inför Frihamnsdagarna 2025!
Vi bjuder in alla arrangörer till ett informativt webbinarium där vi går igenom viktiga punkter för att er organisation ska få ut så mycket som möjligt av ert deltagande. Under webbinariet får ni information, tips och konkreta råd kring:
Praktisk information – Vad du behöver veta inför och under dagarna, allt från tider, upprigg och transport, till tips från tidigare år. Vad är viktigt att tänka på inför evenemanget?
Tillgänglighet – Hur du skapar ett inkluderande innehåll för en bred publik, samt hur vi på Frihamnsdagarna jobbar för att skapa en tillgänlig arena för alla besökare.
Hållbarhet – Information om hur Frihamnsdagarna jobbar med hållbarhet och vad som förväntas av dig som arrangör, samt tips och råd kring hur ni integrerar hållbara lösningar i planering och genomförandet.
Det kommer givetvis finnas gott om tid för frågor!
Webbinariet sker via Teams. Efter anmälan kommer du få en kalenderinbjudan via mail.
Observera att detta webbinarium endast är för redan anmälda organisationer. Är ni inte anmälda men vill delta på Frihamnsdagarna? Kontakta någon i kansliet eller boka direkt på frihamnsdagarna.se
Datum:
Torsdag 24 april kl 09.00
Tisdag 3 juni kl 09.00
Vi ses där!
Varma hälsningar,
Kansliet