kr2,245 – kr2,995

Event Information

Share this event

Date and Time

Location

Location

Scandic Anglais

23 Humlegårdsgatan

102 44 Östermalm

Sweden

View Map

Event description
Content Day är ett årligt event där både byråer och beställare samlas för att ta del av det allra senaste om content marketing.

About this Event

VI ❤ EFFEKT

Hur kommer man närmare affärsnyttan för sin uppdragsgivare och hur mäter man kommunikationens roll i både kortsiktiga och långsiktiga insatser?

Branschorganisationen för Sveriges contentbyråer vill förbättra mätningen av effekterna av Content Marketing och släpper nu en rapport som ett första steg. En spaning där flera av Sveriges vd:ar och internationella experter inom content marketing uttalar sig om vad som krävs i framtiden för att få rätt effekt. Här hittar vi lärdomar och insikter från bland andra Les Binet, Sara Rosenberg, Adam Ferrier och Mats Rönne.

Du kan ladda ner rapporten På spaning efter effekt redan nu, och den 14 februari, på Content Day, kommer nästa steg – en smart guide i ämnet att ta med hem för alla som är på plats.

Välkommen till Content Day 2020

Swedish Content Agencies bjuder nu in till en inspirerande kunskapsdag för hela branschen, då detta diskuteras i både paneldebatt och av keynote speakers. Ett urval av talare är Ola Andersson, Systembolaget, Christian Ström, Newsner och Jonna Säll, N365.

Läs mer och anmäl dig på contentday.se >>

Share with friends

Date and Time

Location

Scandic Anglais

23 Humlegårdsgatan

102 44 Östermalm

Sweden

View Map

Save This Event

Event Saved