CO-CREATIVE: Konsumtionsbeteende och shopping i juletider
Event Information
About this Event
Vi sätter under årets sista event fokus på handel i tider kring Singles Day, Black Friday, Cyber Monday och julen för att lyfta fram etik och hållbarhet kring våra shoppingbeteende. Hur ser egentligen ett hållbart konsumtionsbeteende ut och hur kan du som företag lyfta fram hållbara alternativ och tillvägagångssätt?
Mer information kommer. Är du detta events co-host? Kontakta oss!
-------------------------------------------------------------------
Om CO-CREATIVE
Co-Creative handlar om att utbyta kunskap och kreativitet. Inledningsvis är det en serie träffar med fokus inom kommunikation och marknad. Ambitionen är att diskutera och djupdyka i aktuella ämnen, trender, utmaningar och frågor som rör oss alla och få in olika perspektiv på detta - genom genuin spetskunskap från medverkande aktörer. Med ett nytt tema varje gång, och förhoppningsvis fler och mer bekanta ansikten, är det detta vi hoppas uppnå tillsammans.
#THE FIRST ONE - vad händer med AI?
# THE SECOND ONE - hur förenklar du din digitala sociala närvaro?
#THE THIRD ONE - vad trendar i kommunikationsvärlden?
#THE FOURTH ONE - hur påverkar dagens trender i omvärlden politiska kampanjer?
#THE FIFTH ONE - konsumtionsbeteende och shopping i juletider
Välkommen!
Psst..
Sitter du eller din arbetsplats på en trend, ett ämne eller en kunskap som du tycker att vi ska lyfta fram? Vill ni vara med och co-hosta? Skicka oss ett mail: rebecka@mindpark.se eller antonie@rileyand.com